In een tijd van snel scrollen en swipen, korte video’s en een oneindig aanbod aan content is het lastig om de lezer bij de les te houden. We zijn allemaal gewend geraakt aan snelle, begrijpelijke en gemakkelijk verteerbare content. Hoe zorg je er dan nog voor dat ze 1: überhaupt beginnen met lezen en 2: niet na zin één al afhaken? Geen zorgen, fixen wij. We zorgen voor logisch opgebouwde nieuwsbrieven en artikelen die triggeren: van kop tot slot. Zodat jouw lezers al in de tekst gezogen worden, nog voordat ze de kans hebben gekregen om af te haken.

Voor teksten die doelen bereiken

Een nieuwsbrief of een artikel schrijf je niet voor niets: je wilt er iets mee bereiken. Dat kan van alles zijn. Van informeren tot overtuigen en van amuseren tot activeren. Maar het feit dat iemand jouw tekst leest, betekent niet dat jouw doel bereikt is. Dat gebeurt pas wanneer jouw boodschap aansluit op de doelgroep, wordt verpakt in de juiste tone-of-voice en wanneer de lezer er inhoudelijk iets mee kan. Heb jij even geluk dat wij daar dagelijks al mee bezig zijn. Eitje dus.

Eenvoudige teksten voor ingewikkelde onderwerpen

Je kent ’t wel: iets vreselijk moeilijk, saai of ingewikkeld vinden, totdat je iemand tegenkomt die er zó boeiend over kan vertellen dat je er uren naar kan luisteren. Precies dat is de sparkle die wij willen vangen in teksten: jouw passie omzetten in woorden. Want wij geloven dat er over ieder onderwerp – hoe ingewikkeld het in eerste instantie ook lijkt – prettig leesbare teksten geschreven kunnen worden. Dat is de kracht van goede tekstschrijvers. Wij worden blij van nieuwsbrieven die écht wat te melden hebben en artikelen die van begin tot eind gelezen worden.

En heb jij er geen zin, tijd of energie voor? Wij wel, ieder z’n ding. En taal is zeg maar echt ons ding. Zo zorgen we voor een win-win-win situatie. Jij blij, wij blij, samen goede content.

Plan een adviesgesprek met Noortje

Stel je vragen en deze creatieveling gaat er meteen mee aan de slag. Van tekstschrijven en videoconcepten bedenken tot aan het uitrollen van wervingscampagnes: niets is voor haar te gek. Noortje heeft graag de touwtjes in handen en brengt elke opdracht tot een goed resultaat.

Maak kennis met Noortje

Marketing- en communicatieadviseur