Weet jouw doelgroep wel wie jij bent en wat jij voor ze kan betekenen? Jouw organisatie of boodschap moet de aandacht krijgen die het verdient. Dit doe je door op de juiste momenten aanwezig te zijn. Preciés op die plekken waar jouw doelgroep zich ook bevindt. Want als ze jou niet kennen of herkennen, kunnen ze je ook niet kiezen. Bereik jouw doelen door bekender te worden bij potentiële klanten én medewerkers. Benieuwd hoe?

Zo zorgt marketing voor meer bekendheid

Een goede eerste indruk maak je maar één keer. En hoe vaak iemand jou voorbij ziet komen, heb je zelf in de hand. Om vervolgens top-of-mind te blijven bij jouw doelgroep kun je dus ook niet achteroverleunen. Helaas. Hier moet je zelf actief wat voor doen en energie in blijven steken. Kom jij bijvoorbeeld regelmatig voorbij op plekken waar je doelgroep zich bevindt, zoals blogwebsites, social media, treinstations of beurzen? Of verschijn jij bovenaan de zoekresultaten wanneer de doelgroep actief informatie zoekt op Google of Pinterest? Wij checken waar jouw doelgroep zit en hoe zichtbaar en actief jij voor hen bent. Waar zit de winst? Daar zetten we op in. Zo zorgen we ervoor dat je top-of-mind wordt en blijft bij jouw belangrijkste doelgroepen.

Dit kan jou aan meer zichtbaarheid helpen

Merkstrategie

Een ijzersterk merk zorgt dat je opvalt tussen concurrenten en biedt zekerheid voor de toekomst. Creëer en behoud de grip op de manier waarop mensen naar jouw merk kijken.

Ontdek meer

Contentstrategie

Zet jouw media en middelen in volgens een doordacht plan en profiteer hier nog jarenlang van. Zo verschijn je structureel op het netvlies van jouw doelgroep.

Ontdek meer

Campagnes

Creëer piekmomenten en geef jouw boodschap (tijdelijk) meer aandacht en publiciteit. De perfecte combinatie tussen positionering, tekst en design doet wonderen.

Ontdek meer

SEO

Laat jouw website naadloos aansluiten op de behoeften van je doelgroep. Verschijn hiermee tussen de allerbeste zoekresultaten op Google en profiteer van online autoriteit!

Ontdek meer

Jongeren bereiken met jongerenmarketing

Gen Z’ers, ook wel screenagers, staan bekend om hun aandachtsspanne die alleen maar korter lijkt te worden. Hoe kun je als merk nog content produceren die jongeren bereikt, triggert en activeert? Met de juiste inzet van kanalen en content kom je al een heel eind. Hiervoor is het heel belangrijk om de doelgroep goed te kennen en hun belevingswereld te begrijpen. En in ons jonge team vind je een aantal jongerenmarketeers die dit als geen ander snappen.

 

Plan een adviesgesprek in met Anouk

Vertel Anouk je doel en doelgroep en haar hoofd draait al op volle toeren. Deze creatieve strateeg krijgt energie van het uitrollen van campagnes: van strategie tot uitvoering.

Maak kennis met Anouk Bos

Creatief marketingstrateeg