Anouk Bos BA


Content marketeer

#broekie  #Instaguru  #contentkunstenaar  #growhappy #animallover #creatiefmetkwasten #minisnacks #festivalfanaat

Haar jonge leeftijd zegt helemaal niks over haar kunnen. Deze gedreven, net afgestudeerde marketeer krijgt er energie van om klanten te helpen met hun vraagstukken. Door de vele ervaring die ze tijdens haar studie heeft opgedaan zijn weinig facetten van marketing voor haar onbekend. Met enthousiasme, creativiteit en een flinke dosis humor gaat ze ieder project te lijf.

Road to MM
Tijdens haar studie Communicatie Management zette Anouk al wat flinke stappen in het werkveld. Na haar marketingstage bij Attractiepark Toverland, werkte ze hier naast haar studie mee op de marketingafdeling. Daarnaast werkte ze als freelance social media specialist waarbij ze social media pagina’s van MKB bedrijven uit diverse branches onderhield. Deze ‘bezige bij’ startte in december 2018 bij MarketingMakkers als contentmarketeer, waarna ze haar afstudeerscriptie in opdracht van MarketingMakkers schreef. Haar onderzoek stond in het teken van een onderzoek doen naar hoe MarketingMakkers organisaties kan laten inzien dat ze moeten investeren in hun eigen werkgeversmerk en arbeidsmarktcommunicatie. Na het afronden van haar studie ging ze aan de slag als fulltime content marketeer bij MarketingMakkers.

Anouk Bos BA


Content marketeer

#broekie #Instaguru #contentkunstenaar #growhappy #animallover #creatiefmetkwasten #minisnacks #festivalfanaat

Haar jonge leeftijd zegt helemaal niks over haar kunnen. Deze gedreven, net afgestudeerde marketeer krijgt er energie van om klanten te helpen met hun vraagstukken. Door de vele ervaring die ze tijdens haar studie heeft opgedaan zijn weinig facetten van marketing voor haar onbekend. Met enthousiasme, creativiteit en een flinke dosis humor gaat ze ieder project te lijf.

Road to MM
Tijdens haar studie Communicatie Management zette Anouk al wat flinke stappen in het werkveld. Na haar marketingstage bij Attractiepark Toverland, werkte ze hier naast haar studie mee op de marketingafdeling. Daarnaast werkte ze als freelance social media specialist waarbij ze social media pagina’s van MKB bedrijven uit diverse branches onderhield. Deze ‘bezige bij’ startte in december 2018 bij MarketingMakkers als contentmarketeer, waarna ze haar afstudeerscriptie in opdracht van MarketingMakkers schreef. Haar onderzoek stond in het teken van een onderzoek doen naar hoe MarketingMakkers organisaties kan laten inzien dat ze moeten investeren in hun eigen werkgeversmerk en arbeidsmarktcommunicatie. Na het afronden van haar studie ging ze aan de slag als fulltime content marketeer bij MarketingMakkers.