Er zijn extra handen nodig in de zorg. Daar kunnen we kort over zijn. Naar verwachting zullen we in 2031 zelfs 135.000 mensen te weinig hebben in de zorg. En met zo’n tekort kun je als werkgever werven wat je wil. Maar als de mensen er niet zijn, schiet je er nog niks mee op.

Laten we de krachten bundelen: samen enthousiasmeren we Nederlanders om de zorg in te gaan. Haakt jouw zorgorganisatie of onderwijsinstelling ook aan?

Sluit je aan bij onze landelijke zorgcampagnes

Samen met Regioplus – die 14 regionale werkgeversorganisaties in zorg en welzijn verenigt – zetten wij ons als vaste marketingpartner in om zoveel mogelijk Nederlanders te bereiken. In hun opdracht verzorgen wij al een aantal jaren de verspreiding van de Ontdekdezorg-campagne (voor volwassenen) en de Kom zorgen dan-campagne (voor jongeren). Grote kans dat je dit al eens voorbij hebt zien komen. Want met miljoenen views en duizenden websitebezoekers bereikten we al veel mensen met deze mooie boodschap. Tijd voor jouw organisatie om daar ook bij aan te haken.

Wij zijn trots dat wij mogen samenwerken

Ontdekdezorg

Over de landelijke Ontdekdezorg-campagne

Met de Ontdekdezorg-campagne positioneren we de sector zorg en welzijn optimaal op de Nederlandse arbeidsmarkt. Met als doelgroep? Volwassen zij-instromers en herintreders.

Zij kunnen zich het hele jaar door oriënteren op werken en leren in zorg en welzijn tijdens landelijke en regionale activiteiten.

Om met piekmomenten meer aandacht hiervoor te krijgen, vraagt Regioplus ons regelmatig om de campagne of content te verzorgen voor de landelijke online campagne.

Hierbij focussen wij op de volgende doelen:

  • Inspireren: mensen (weer) laten beseffen hoe mooi, betekenisvol en belangrijk deze sector is
  • Informeren: laten weten dat er voor elk talent, elke ervaring en elke interesse wel een passend instroomtraject te vinden is
  • Activeren: overtuigen om over te gaan tot actie en deel te nemen aan de oriëntatiemogelijkheden

Hierbij aanhaken als zorgorganisatie? Dat kan! De campagne is openbaar, waardoor de materialen vrij te gebruiken zijn voor jouw organisatie. Heb je hulp nodig bij het toepassen en verspreiden van deze campagne, of zoek je nog naar aanvullend materiaal? Kom maar door!

Neem contact met ons op

Het volgende piekmoment van Ontdekdezorg is in:

Juni 2024

Wees er op tijd bij en haak aan!

Dit kunnen we betekenen voor jouw organisatie

Campagnes

Haak met een eigen twist aan bij de Ontdekdezorg- of Kom zorgen dan-campagne. Of ga voor een geheel nieuwe campagne voor jouw organisatie.

Ontdek meer

Social media advertising

Vergroot je zichtbaarheid op social media en verschijn op de tijdlijn van jouw doelgroep. Van TikTok tot Pinterest, van Instagram tot LinkedIn.

Ontdek meer

Employer branding

Maak jouw organisatie onweerstaanbaar voor talent met een sterk werkgeversmerk. Vertel op krachtige wijze jouw verhaal aan de markt.

Ontdek meer

Werving & vacatures

Gooi je werkgeversmerk in de strijd en verleid talent om te solliciteren dankzij écht goede vacatureteksten en wervingsadvertenties.

Ontdek meer

Kom zorgen dan

Over de landelijke Kom zorgen dan-campagne

Kom zorgen dan is het jongerenlabel van Ontdekdezorg. Hiermee focussen wij ons op de zorgverleners van de toekomst: jongeren op de middelbare school. Met als doel? Scholieren enthousiasmeren om een studie in zorg en welzijn te kiezen.

Om hier met piekmomenten meer aandacht voor te krijgen, vraagt Regioplus ons twee keer per jaar om de landelijke online campagne te verzorgen. Hierbij focussen wij op de volgende doelen:

  • Inspireren: scholieren laten weten dat er voor elk talent een passende zorgopleiding te vinden is
  • Informeren: laten weten dat een opleiding in zorg en welzijn áltijd een goede basis is en dat er vaak meer verschillende soorten opleidingen zijn dan ze denken
  • Activeren: overtuigen om over te gaan tot actie en open dagen en onderwijswebsites te bezoeken

Hierbij aanhaken als zorgorganisatie of onderwijsinstelling? Dat kan! De campagne is openbaar, waardoor de materialen vrij te gebruiken zijn voor jouw organisatie. Heb je hulp nodig bij het toepassen en verspreiden van deze campagne, of zoek je nog naar aanvullend materiaal? Wij zijn er voor jou!

Neem contact op!

Het volgende piekmoment van Kom zorgen dan is in:

Maart 2024

Wees er op tijd bij en haak aan!

Plan een adviesgesprek met Anouk

Anouk brengt jaarlijks meerdere zorgcases tot een succesvol resultaat. Deze creatieveling wordt er blij van om haar strategische kennis in te mogen zetten voor deze mooie boodschap. Vol passie en betrokkenheid managet zijn campagneperiodes van begin tot eind.

Maak kennis met Anouk Bos

Creatief Marketingstrateeg