Hans van den Ouweland


Senior Graphic Designer

#creatief #doordenker #doorzetter #betrokken #luisteraar #hardloper #boekenverslinder

Hans gaat door, tot hij tevreden is. Want iedere klus die lijkt geklaard verdient een kritische blik. Design staat altijd in dienst van het doel. Ieder nieuw vraagstuk prikkelt hem om samen met zijn collega’s niet voor, maar met de klant invulling te geven aan een goed verhaal. Een tikje eigenwijs maar nooit blind voor relevante informatie. Een nuchtere creatieveling die echt warm kan lopen voor een uitgekiende boodschap in tekst, beeld en vorm.

Road to MM
Na zijn opleiding aan het Grafisch Lyceum in Eindhoven ging Hans in het westen van het land aan de slag als ontwerper / werktekenaar. Knippen, plakken en lekker schetsen met markers werden al snel achterhaald door de digitale revolutie. Zo heeft hij software en apparatuur door de jaren heen vanaf het begin zien ontwikkelen. Net als hijzelf. In de vroege jaren 90 maakte hij de overstap naar MarksMarks reklamemakers waar hij zich ontplooide als professional in het vak. Naast persoonlijke groei binnen het bedrijf schoolde hij zich in zijn vrije tijd bij op het gebied van copywriting, marketing, sales en communicatie. 25 mooie, leerzame jaren later maakte hij met als specialisme vormgeving de overstap naar INOVA, een dynamische full-service organisatie. Tot de mooie kans bij MarketingMakkers voorbij kwam die hij niet kon laten liggen. Een kans om op het professionele vlak nieuwe wegen in te slaan. Wederom MM, deze keer in het energieke team van MarketingMakkers.

Hans van den Ouweland


Senior Graphic Designer

#creatief #doordenker #doorzetter #betrokken #luisteraar #hardloper #boekenverslinder

Hans gaat door, tot hij tevreden is. Want iedere klus die lijkt geklaard verdient een kritische blik. Design staat altijd in dienst van het doel. Ieder nieuw vraagstuk prikkelt hem om samen met zijn collega’s niet voor, maar met de klant invulling te geven aan een goed verhaal. Een tikje eigenwijs maar nooit blind voor relevante informatie. Een nuchtere creatieveling die echt warm kan lopen voor een uitgekiende boodschap in tekst, beeld en vorm.

Road to MM
Na zijn opleiding aan het Grafisch Lyceum in Eindhoven ging Hans in het westen van het land aan de slag als ontwerper / werktekenaar. Knippen, plakken en lekker schetsen met markers werden al snel achterhaald door de digitale revolutie. Zo heeft hij software en apparatuur door de jaren heen vanaf het begin zien ontwikkelen. Net als hijzelf. In de vroege jaren 90 maakte hij de overstap naar MarksMarks reklamemakers waar hij zich ontplooide als professional in het vak. Naast persoonlijke groei binnen het bedrijf schoolde hij zich in zijn vrije tijd bij op het gebied van copywriting, marketing, sales en communicatie. 25 mooie, leerzame jaren later maakte hij met als specialisme vormgeving de overstap naar INOVA, een dynamische full-service organisatie. Tot de mooie kans bij MarketingMakkers voorbij kwam die hij niet kon laten liggen. Een kans om op het professionele vlak nieuwe wegen in te slaan. Wederom MM, deze keer in het energieke team van MarketingMakkers.