#CREATIEF
#DOORDENKER
#DOORZETTER
#LUISTERAAR
#HARDLOPER

Wie is Hans?

Stoppen? Pas als hij tevreden is. Want volgens Hans verdient elke klus een kritische blik om het naar hoger niveau te tillen. Deze nuchtere creatieveling loopt warm voor een doordachte boodschap met een verhaal. En ieder nieuw vraagstuk prikkelt hem om invulling te geven aan een goed verhaal. Een tikje eigenwijs, maar nooit blind of doof voor relevante informatie.

hansvandenouweland@marketingmakkers.nl | 06 83 53 13 07

Zo werd Hans een makker

Na zijn opleiding aan het Grafisch Lyceum in Eindhoven ging Hans in het westen van het land aan de slag als ontwerper en werktekenaar. In de vroege jaren ‘90 maakte hij de overstap naar MarksMarks reklamemakers, waarnaast hij zich bijschoolde op het gebied van copywriting, marketing, sales en communicatie. Na 25 jaar maakte hij de overstap naar INOVA, waar hij zich 2,5 jaar verder specialiseerde in conceptontwikkeling. En vanaf 2020 nam hij deze bak aan ervaring mee naar MarketingMakkers waar hij dagelijks nieuwe dingen leert in het strategische traject en zo op creatieve wijze waarde toevoegt voor de klant. In tekst, vorm en beeld.

Hans is een echte makker, net als de rest

Wat een MarketingMakker typeert? Hard werken om de allerbeste te worden in wat je leuk vindt. Maar dan wél met een flinke dosis enthousiasme, positiviteit en energie. En dat geldt niet alleen voor Hans, maar ook voor de rest van de makkers.