Niek Geurts Bsc.


Marketing Consultant & Partner

#founderMM  #ideeënkanon  #marketingstrateeg  #design  #online&offline  #guerrillastrijder  #salesspecialist  #speaker  #beursbunny  #optimist  #platenspinner

Met zijn onuitputtelijke bron van creativiteit weet Niek iedereen telkens weer omver te blazen. Zijn snelle ingevingen en sterk strategisch inzicht vormen de basis voor succesvolle cross-mediale campagnes en verkoopstrategieën. Niek denkt groot en het liefst buiten de kaders. Als de ideeën stromen is hij niet meer te stoppen. Deze creatieve duizendpoot zet ideeën om tot piekfijne middelen die imponeren.

Road to MM
Na zijn Bachelor Communication Sciences aan de Radboud Universiteit en een verdiepende E-commerce opleiding aan de HAN werkte Niek bij verschillende organisaties alvorens hij in 2015 MarketingMakkers oprichtte. Bij Rabobank werd het zaadje van ondernemerschap geplant en tijdens zijn periode bij Personato ontwikkelde hij een sterke visie op arbeidsmarktcommunicatie. Bij Global Cargo Care bevond hij zich op het grensvlak van marketing en sales in een internationale B2B omgeving.

En toen. Niek vond dat het anders moet in de marketingwereld, op alle vlakken.  Met zijn onderscheidende visie op marketing wist hij MarketingMakkers groot te maken. Hij brengt bedrijven weer terug naar de kern, wat resulteert in successen die renderen.

Dat is de start van MarketingMakkers.

Niek Geurts Bsc.


Marketing Consultant & Partner

#founderMM  #ideeënkanon  #marketingstrateeg  #design  #online&offline  #guerrillastrijder  #salesspecialist  #speaker  #beursbunny  #optimist  #platenspinner

 

Met zijn onuitputtelijke bron van creativiteit weet Niek iedereen telkens weer omver te blazen. Zijn snelle ingevingen en sterk strategisch inzicht vormen de basis voor succesvolle cross-mediale campagnes en verkoopstrategieën. Niek denkt groot en het liefst buiten de kaders. Als de ideeën stromen is hij niet meer te stoppen. Deze creatieve duizendpoot zet ideeën om tot piekfijne middelen die imponeren.

Road to MM
Na zijn Bachelor Communication Sciences aan de Radboud Universiteit en een verdiepende E-commerce opleiding aan de HAN werkte Niek bij verschillende organisaties alvorens hij in 2015 MarketingMakkers oprichtte. Bij Rabobank werd het zaadje van ondernemerschap geplant en tijdens zijn periode bij Personato ontwikkelde hij een sterke visie op arbeidsmarktcommunicatie. Bij Global Cargo Care bevond hij zich op het grensvlak van marketing en sales in een internationale B2B omgeving.

En toen. Niek vond dat het anders moet in de marketingwereld, op alle vlakken.  Met zijn onderscheidende visie op marketing wist hij MarketingMakkers groot te maken. Hij brengt bedrijven weer terug naar de kern, wat resulteert in successen die renderen.

Dat is de start van MarketingMakkers.