Inge van Roij Bba


Marketing Consultant

#merkbouwer  #vakidoot  #marketingmagician  #mediastrateeg  #ambitie  #focus  #teamwork

Het bouwen aan merken, dat is waar Inge elke dag weer energie van krijgt. Hoge doelen behalen, en te gekke ideeën tot uitvoering brengen. Deze vakidioot brengt strategie en creativiteit samen in effectieve campagnes die jouw bedrijf laten groeien. Hoe ze dat doet? Door de vraag achter de vraag te doorgronden en van daaruit de juiste richting op te gaan. Met een portie creativiteit en ondernemerschap gaat ze samen met jou alleen voor het allerbeste resultaat.

Road to MM
Na het afronden van de opleiding Vrijetijdsmanagement aan de NHTV in Breda ging Inge aan de slag bij Attractiepark Toverland. De organisatie maakte in die periode een transitie door van overdekte speeltuin naar themapark voor het hele gezin. Inmiddels is Toverland een begrip in de hele Benelux. Haar taak: het merk groot maken, de bekendheid vergroten en het aansturen van een klein leger designers en marketeers. In deze dynamische omgeving groeide haar passie voor positionering, branding en doeltreffende marketingcampagnes.

Inge beheerst alle facetten van marketing en maakte in september 2018 de overstap naar MarketingMakkers, om met haar expertise meer bedrijven tot grote hoogtes te brengen.

Inge van Roij Bba


Marketing Consultant

#merkbouwer  #vakidoot  #marketingmagician  #mediastrateeg  #ambitie  #focus  #teamwork

Het bouwen aan merken, dat is waar Inge elke dag weer energie van krijgt. Hoge doelen behalen, en te gekke ideeën tot uitvoering brengen. Deze vakidioot brengt strategie en creativiteit samen in effectieve campagnes die jouw bedrijf laten groeien. Hoe ze dat doet? Door de vraag achter de vraag te doorgronden en van daaruit de juiste richting op te gaan. Met een portie creativiteit en ondernemerschap gaat ze samen met jou alleen voor het allerbeste resultaat.

Road to MM
Na het afronden van de opleiding Vrijetijdsmanagement aan de NHTV in Breda ging Inge aan de slag bij Attractiepark Toverland. De organisatie maakte in die periode een transitie door van overdekte speeltuin naar themapark voor het hele gezin. Inmiddels is Toverland een begrip in de hele Benelux. Haar taak: het merk groot maken, de bekendheid vergroten en het aansturen van een klein leger designers en marketeers. In deze dynamische omgeving groeide haar passie voor positionering, branding en doeltreffende marketingcampagnes.

Inge beheerst alle facetten van marketing en maakte in september 2018 de overstap naar MarketingMakkers, om met haar expertise meer bedrijven tot grote hoogtes te brengen.